wtorek, 31 marca 2015

Magda

Od jakiegoś czasu mam zaszczyt robić zdjęcia na bloga mojej koleżance. Muszę powiedzieć, że jest to duże wyzwanie :) Fotografia jest jednym z zajęć, które kocham, oczywiście zupełnie amatorsko. Madzia jest autorką mojego ulubionego bloga. Pięknie wygląda, a jeszcze piękniej pisze. Już w liceum zazdrościłam jej lekkiego pióra. Potrafi sprawić, że tekst o "niczym" czyta się z wypiekami na twarzy :) Przedstawiam poniżej kilka moich zdjęć i zachęcam do czytania bloga Magdy.


http://www.bagladyshop.pl/

Moja córa świetnie sprawdza się w roli stylistki :)
 



2 komentarze:

  1. uwielbiam blog Magdy szkoda, żę już go nie prowadzi tak regularnie jak kiedyś

    co u niej słychać? :)

    śliczne zdjęćia, a torty rewelacja masz talent! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. U Madzi wszystko dobrze :) Cały czas ją namawiam na wznawianie bloga, ale jakoś nie ma serca ostatnio ;) Zdjęcia fajne bo mam super modelkę :) A torty to moja miłość objawiająca się dodatkowymi kilogramami :)

    OdpowiedzUsuń