wtorek, 18 marca 2014

Owsiane ciasteczka

Od mniej więcej tygodnia jestem na diecie, albo jak mówi moja dietetyk "zmieniam nawyki żywieniowe". Zobaczymy jak długo wytrzymam ;) Ponieważ pierwszy raz się odchudzam, staram się bardzo przestrzegać zaleceń. Jest mi bardzo ciężko żyć bez słodkości. Aby umilić sobie dietę postanowiłam zrobić ciasteczka owsiane :)

Przepis jest bardzo prosty.

Składniki:
  • 2 banany
  • 1 szklanka płatków owsianych, orkiszowe lub jak u mnie miks tych dwóch
  • 1 łyżka masła
  • 2 łyżki rodzynek lub żurawiny, pestek dyni, słonecznika 
Banany blendujemy z masłem, dodajemy płatki owsiane i rodzynki. Dokładnie mieszamy. Odstawiamy na kilka minut. W tym czasie rozgrzewamy piekarnik do 180 stopni. Formujemy ciasteczka. Wstawiamy do piekarnika na mniej więcej 15-18 minut. Aż ciasteczka się zrumienią.

Smacznego :) 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz